Subject: Töötajatelt enesedeklaratsiooni küsimine
From: <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 13:34:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Pagulasabi töötab humanitaarabivallas ja seal on tavapärane
praktika, et kõige haavatavamate gruppide (pagulased, sisepagulased jm)
kaitseks täidavad kõik töötajad enesedeklratsiooni vormi, kus kinnitavad,
et neid pole süüdi mõistetud ega neid ei uurita seksuaalkuridegude vallas.

Dokumendi mustand on manuses. Kas tööandjana võime infot sellisel kujul
küsima? Kas peaksime eraldi küsima ka nõusoleku andmete töötlemiseks?
Kas töötajatel ja käsunditäitjatel peaksid olema erineva sisuga vormid?

Tagasisidet oodates

Kristi Juurik

Personalijuht

Head of Human Resources

Eesti Pagulasabi

Estonian Refugee Council

[email-masked]